5.09.2020

BEN KİMİM 🙋🏻‍♀️


 


“Merhabaaaaaaa tanışalım mı? Benim adım gezgin. Kafamda hep bir rota. Hep en ekonomik sınıftayım uçakta, trende ya da vapurda. Sırtımda sizin ağırlık olarak gördüğünüz çantamdır evim. Duş alamam bazen, makyaj yapıp, saçlarımı tarayamam. Valizin üzerinde yatmışlığım da vardır; bir yabancının evine konuk olmuşluğum da... Tüm bunlara değecek, yaşama dair bir şey vardır zihnimde. Aniden karşıma çıkan bir manzara, çayını içtiğim köy kahveleri, sevdiğim hayvanlar vardır mesela... Bazen kimseciklerin olmadığı bi koy bana havuz olur, kendimi sonsuz maviliklere atarım. Sahi hiç yüzdüğünüz dereden su içtiniz mi? Onu da yapmışlığım var. Keşfederim. Sadece yeni yerleri değil; yeni yüzleri, gülümsemeleri, sesleri hikayeleri ve renkleri... Belki bi yerde görmüşsünüzdür beni. Hani sizin hep “HAYAT SANA GÜZEL” dediğiniz cümledeyim ben. Aslında hayat hepimize güzel. O ilk adımı attıktan sonra👣”


Selammm. Hadi gelin gerçekten tanışalım. Kendi çapında bir “gezgin” olmakla beraber ben Başak. İngilizce öğretmeniyim. Evliyim. Oliver isimli bi tüy yumağının annesiyim. En büyük hayali gezmek olup ve bu sebeple fırsat bulduğu her an maaşını uçak biletlerine yatıran, neşeli, kahkahalarını kontrol edemeyen ama aslında kontrol manyağı bi tipim. 

Seyahat tutkusu bende annem ve babamın aldığı digital bi harita ile daha 7-8 yaşlarındayken önce ülkeleri, sonra başkentlerini, daha sonra para birimlerini ve bayraklarını ezberlemeye çalışmakla başladı aslında. “En merak ettiklerimi” gidip görsem yeter derken şimdilerde o “en merak ettiklerim” hiç bitmiyor; bitmediği gibi listeye de sürekli yenileri ekleniyor🙈

Blogger olma heveslisi değilim. “Gezdiğin yerleri anlat, biz de faydalanalım” diyen arkadaşlarımın eseriyim. 

Ben Başak. Bence iyi bir insanım. Dünyanın verilmiş en güzel hediye olduğuna inanan, kainatın anlamını arayan, kafasında hep soruları olan, merak eden, insanları seven bir kadınım❤️ İşte bu ben: Başak...







7 yorum:

  1. Tebrikler ilk yazınız için, devamını beklerim. Gezemesek de sizin sayenizde gezmiş oluyoruz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler canım, yazılarının devamını bekliyoruz 🤗

    YanıtlaSil
  3. Sizinle gezmek çok eğlenceli Başak hanım 🤗 🙏🏻 🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Keşke yorumları kimlerin yaptığını görebilsem🙏🏻

      Sil
  4. Başakcım gezdiğin yerleri anlatman benim için hem keyifli hem de yol gösterici. Enerjine hayranım😍

    YanıtlaSil